Nasze Zajęcia

INTRO

Zajęcia wprowadzające w świat Crossa. Małe, kameralne grupy i odpowiednie podejście, aby każdy małymi krokami mógł przygotować się do tego wymagającego sportu. Zajęcia są dla każdego bez względu na kondycję i przygotowanie. Chcesz spróbować czegoś nowego? Nie czekaj, sprawdź sam!

WOD (Workout of the Day)

Zajęcia skierowane dla wszystkich osób. Omawiane są na nich podstawowe techniki podnoszenia ciężarów oraz gimnastyki. Zajęcie budują bazę siłową niezbędną do poprawy funkcjonalności w życiu codziennym.

ELITE

Zajęcia dla zaawansowanych trenujących. Skupiamy się zarówno na technice – doszkalając najbardziej wymagające ćwiczenia oraz pracujemy nad poprawą wytrzymałości. Zajęcia gdzie trenujący mogą przygotować się do zawodów.

Hero WOD

Najbardziej wymagający trening w naszym box'ie.

Ranne Ptaszki

Zajęcia przygotowane dla osób, które wolą trening zrobić wcześnie rano, przed pracą lub osób, które pracują na zmiany i takie godziny im najbardziej pasują. Poziom zajęć jest zróżnicowany, a zajęcia są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i dla osób zaawansowanych. Odwiedź nas z samego rana z Twój dzień będzie pełny energii :)

Sunday Funday

Jak dobrze zacząć niedzielny poranek? Oczywiście treningiem w OldMine. Ten trening jest mocno zróżnicowany, ale również uzupełniający po całym tygodniu. W tym dniu bawimy się treningiem. Trening może trwać zarówno 45min jak i nawet 2h, Nie ograniczamy cię czasem, a Twoim głównym zadaniem jest się dobrze bawić oraz nieźle zmęczyć przed niedzielnym obiadkiem :D

BOKS & KICKBOXING

Zajęcia z Boksu i Kickboxingu prowadzone przez Mistrza Świata. Wejdź z nami w ten sport nie tylko dla walki, ale również dla polepszenia kondycji oraz pewności Siebie.

MOBILITY

Zajęcia mające na celu zwiększenie zakresów ruchu w stawach, polepszenia mobilności układu ruchu, elastyczności m.in. mięśni i ścięgien. Trening ten jest niezbędny aby zminimalizować ryzyko kontuzji, uniknąć problemów bólowych i przeciążeń wynikających z treningu sportowego oraz naszego sedentarnego trybu życia. Całość prowadzi do zwiększenia możliwości ludzkiego ciała i optymalizacji wyników sportowych.

WOD SIŁA DYNAMICZNA

W tym sporcie nie tylko siła się liczy, ale również i dynamika. Te zajęcia łączą to ze sobą, a nasz doświadczony trener wprowadza nas w świat transferu mocy.

TEST DAY

Ten trening przygotowany jest głównie abyś zmierzył się ze swoim czasem. Wykonaj trening, wpisz się na tablice, a następnie za kilka tygodni zmierz się z własnym czasem. Niezmienny, ciężki, ale jakże przyjemny, a to wszystko zakończone wspólnym omówieniem Twoich postępów oraz przygotowaniem do kolejnej fazy treningów.

TABATA

Nic cię tak nie zmęczy jak porządna tabata, a jak takich tabat będzie 10? Zmeczenie gwarantowane :)
A tak naprawdę przecież chodzi nam o poprawę wydajności waszego organizmu.

CYCLING POWER

Trening ma na celu przygotowanie do sezonu rowerowego, wzmocnienie siły, wyrównanie mocy w nogach, ale i również zminimalizowanie objawów bólu pleców i innych częsci ciała w czasie sezonu.
Copyright ©2020 CrossBox OldMine, All Rights Reserved.