Nasze Zajęcia

INTRO

Zajęcia wprowadzające w świat Crossa. Małe, kameralne grupy i odpowiednie podejście, aby każdy małymi krokami mógł przygotować się do tego wymagającego sportu. Zajęcia są dla każdego bez względu na kondycję i przygotowanie. Chcesz spróbować czegoś nowego? Nie czekaj, sprawdź sam!

WOD (Workout of the Day)

Zajęcia skierowane dla wszystkich osób. Omawiane są na nich podstawowe techniki podnoszenia ciężarów oraz gimnastyki. Zajęcie budują bazę siłową niezbędną do poprawy funkcjonalności w życiu codziennym.

LEVEL UP

Zajęcia dla zaawansowanych trenujących. Skupiamy się zarówno na technice – doszkalając najbardziej wymagające ćwiczenia oraz pracujemy nad poprawą wytrzymałości. Zajęcia gdzie trenujący mogą przygotować się do zawodów.

FRIDAY WOD

Najbardziej wymagający trening w naszym box'ie.

WEIGHTLIFTING

Poznaj świat dwóboju pod okiem profesjonalnego trenera.
Na tych zajęciach poznasz oraz nauczysz się jak poprawnie wykonać Snatch i Clean & Jerk. 
Jak te 2 nazwy nic Ci nie mówią to nawyższa pora zapisać się na trening.

KALISTENIKA

Zajęcia polegające na treningu oporowym opartym na ćwiczeniach z wykorzystaniem własnej masy ciała, takich jak np. „pompki”, „mostki”, „brzuszki” i „dipy”. W naszym wykonaniu do Cwiczen dochodzi obciażenie i napewno nie zapominamy o treningu nóg.

TABATA

Nic cię tak nie zmęczy jak porządna tabata, a jak takich tabat będzie 10? Zmeczenie gwarantowane :) A tak naprawdę przecież chodzi nam o poprawę wydajności waszego organizmu.

MOBILITY

Zajęcia mające na celu zwiększenie zakresów ruchu w stawach, polepszenia mobilności układu ruchu, elastyczności m.in. mięśni i ścięgien. Trening ten jest niezbędny aby zminimalizować ryzyko kontuzji, uniknąć problemów bólowych i przeciążeń wynikających z treningu sportowego oraz naszego sedentarnego trybu życia. Całość prowadzi do zwiększenia możliwości ludzkiego ciała i optymalizacji wyników sportowych.

BODYBUILDING

Zbuduj siłe.
Pomogą Ci w tym zajęcia w oparciu standard siłowy.
Trójbój siłowy ale nie tylko.

CROSS for GIRLS

Zajęcia przygotowane typowo dla kobiet. Poznajcie rywalizacje w swoim gronie a chłopaki nie bedą wam w tym przeszkadzać :)

Ranne Ptaszki

Zajęcia przygotowane dla osób, które wolą trening zrobić wcześnie rano, przed pracą lub osób, które pracują na zmiany i takie godziny im najbardziej pasują. Poziom zajęć jest zróżnicowany, a zajęcia są odpowiednie zarówno dla osób początkujących jak i dla osób zaawansowanych. Odwiedź nas z samego rana z Twój dzień będzie pełny energii :)

Sunday Funday

Jak dobrze zacząć niedzielny poranek? Oczywiście treningiem w OldMine. Ten trening jest mocno zróżnicowany, ale również uzupełniający po całym tygodniu. W tym dniu bawimy się treningiem. Trening może trwać zarówno 45min jak i nawet 2h, Nie ograniczamy cię czasem, a Twoim głównym zadaniem jest się dobrze bawić oraz nieźle zmęczyć przed niedzielnym obiadkiem :D
Copyright ©2020 CrossBox OldMine, All Rights Reserved.